yaman

yaman
@ruhadamseref
Yazım kötü diye deftere değil buraya yazıyorum, sizlik bi durum yok.
“ …kendisi mutlu olmaktan çok uzaktı. “
Sayfa 396·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
“ Ah, ne çıldırtıcı ne anlaşılmaz bir adam! Ama onu artık aklımdan silip çıkaracağım. “
Sayfa 394·Kitabı okudu
Alıntı
“ Onunla bir daha karşılaşacağını bile sanmadığı halde, “ Onunla pekala mutlu olabilirdik,” diye düşünüyordu. “
Sayfa 366·Kitabı okudu
Alıntı
“ Pişmandı ama neye pişman olduğunu da bilemiyordu. “
Sayfa 366·Kitabı okudu
Alıntı
“ O benim gözümde, tanıdığım kadınların en güzeli olup çıktı. “
Sayfa 325·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam