Sayfalarınının ileri gitmesini istediğim ama bitmesini istemediğim bir kitaptı. Her sayfayı devamı ne olacak diyerek, büyük bir heyecanla okudum. Yazar okuyucuyu sıkmadan, sürükleyici bir dille hikayeyi kaleme almış. Acemi olarak görünüm sağlayıp sağlam ve özenli bir şekilde güzel betimlemeler kurmuş. Velhasıl kelam öneririm efeniiim