noanxiety

noanxiety
@ruhdoktoru
Kendimiz olabilmek için kendimize sahip olmalıyız, hayat hikayemize sahip çıkmalı, onu kaybettiğimizde yeniden edinmeliyiz.
Sayfa 130 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okuyor
Psikoloji
Reklam
Hayatımızı oluşturan şeyin hafıza olduğunu fark etmek için ufaktan da olsa hafızanızı kaybetmeye başlamanız gerekiyor. Hafızasız bir yaşam esasında yaşam değildir. (...) Hafızamız bütünlüğümüz, mantığımız, duygumuz, hatta eylemimizdir. Onsuz biz bir hiçiz...
Sayfa 40 - Luis Buñuel·Kitabı okuyor
Psikoloji
...hasta, kendi deyimiyle, "dalgalı denizde giden bir gemi" gibi hissediyordu kendini.
Sayfa 85 - Charles D.·Kitabı okuyor
Psikoloji