Bir adam düşünün. Öldüktekten yıllar sonra gururla anılan. Uğruna yaşlar dökülen. Adına şiirler yazılan. Sevilen, sayılan. Adı geçtiğinde yeri göğü sarsan. Sen şimdi bu ulu adama öldü diyebilir misin. Her 10 Kasım'da göğsünde fotoğrafını taşıdığın. 9'u 5 geçe anısına saygıda durduğun. Toprağında özgürce yaşadığın, düşüncelerine ortak olduğun, izinden gittin o ulu adama öldü diyebilirmisin.
Ölmedin atam! Düşüncelerimizde, kararlarımızda, hayatımızda ve en önemlisi kalbimizdesin...