Çoookkkkk seviyorum bu kitabı. Dört kitabın da akıcı, eğlenceli, ve duyguların iyi yansıtıldığını düşünüyorum. Fav karakterim mutluga prens
Herkese tavsiye ediyorum(okumayan kaldı mı)
Okuyun okutturunnnn
En sevdiğim kitaplardan biri. Her kişinin içinde kendinden bir parça bulabileceği çoookkkk güzel bir eser. Duygular çok güzel işlenmiş. Ben çok beğenerek ve ekıcı okudum.
Size de tavsiye ederim
Okuyun okutturunnnn
Çoğu kişi zaten okumuştur ama yi ne de şiddetle tavsiye ediyorum. Suç kralına aşık olma garantili. Bi adet hain mevcut kafamda iki ihtimal var ama spoi olmasın öyle iste okuyun okutturun
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma