Şu gördüğün kâinatı bir yaradan olduğundan "bir şüphen mi var?"
Ana rahminde bir damlayken, parmak uçlarından göz bebeğine, saç köklerinden dilindeki tek bir tat alma hücresine kadar eksik olmadan doğan bir bebeğin tesadüf mü olduğunu düşünüyorsun?
Herşeyi akılla anlamaya meyilli beyinleriniz gerçekten bunu mantıklı mı görüyor?
Çağımızın vebası Ateizm ve Deizm bu kitabın yazılma sebebi olmuş. Gençleri bu vebalardan kurtarmak ve yakalanmalarını önlemek için kaleme alınmış.
Peki nedir bunlar?
Ateizm; hepimizin bildiği gibi yaratıcıyı reddeder. Tanrı tanımazlıktır.
Deizm; bir yaratıcıyı kabul etmekle birlikte dinle ilgili diğer tüm kavramları reddeder. Cennet-cehennem, melek, günah-sevap, helal-haram...vb.
Burda asıl korkulacak kavram, gençlerimizi insanlarımızı saran deizm bence. Neden deizm bu kadar çoğaldı, mantar gibi türüyor?
Cevabı bence "işimize öyle geliyor"
Bir haram algısı yok, cehennem korkusu yok... Yaratıldık ve bu dünyaya bırakıldık öyle mi? Gerçekten bunu düşünmek akıl işi değil aslında...
Aklımıza gelip dile getirmediğiniz, vesveselere sebep olan, şeytandan daha tehlikeli insanların inananları sıkıştırmak için sorduğu sorular?
Bu kitap hepsini ele almış. Kanıtlamış, mantığınıza oturtmuş.
Ben inanıyorum ama vesvese geliyor, diyenler okuyun.
İnanmıyorum diyenler, okuyun. Bakın bakalım inanmamakta haklı mısınız?
Ama en çok gençler okuyun, okuyun ki elinizde ki mücevherin kıymeti bilin. Kayıp gitmesine izin vermeyin.
Bu zamandan, bozulmuşluktan şikayet edenler. Yani bizler, bizler ne yapıyoruz daha güzel bir nesil yetişmesi için?
Zaten okumayanlardan bir umut beklemiyoruz. Ama iman ehli insanlar. Okuyun okutun...