Herkese merhaba
Sokak nöbetçileri ilk elinize aldığınız zaman kalınlığından dolayı acaba bu kitap nasıl biter diyerek düşündüğünüz, başladığınız zaman ise nasıl biteceğini anlayamadığınız harika bir kitap. Kitabın her bir karakteri çok güzel kurgulanmış ve her bir karakteri benimseyerek okuyorsunuz.
Aksiyon sahnelerini o kadar güzel anlatılmış ki okurken sanki tv karşısında flim izliyormuş gibi bir hisse kapılıyorsunuz.
En önemlisi dünyaya da şansız olarak gelen sokak çocuklarının hayatlarında maruz kötülükler çok gerçekçi bir dille anlatılmıştır.
Dili akıcı ama bazı kelimeler bana Amerikan flimi izliyormuşum havası verdi.
Kitap hakkında yapacağım tek olumsuz yorum çok fazla içki sahnesinin olmasıdır. Yani şarap yerine arada kahve yada çayda içseler fena olmazdı.
Yazara bizi güzel maceralara çıkarıp tutkulu aşklara şahit olmamızı sağladığı için teşekkür ederim.
Eline emeğine sağlık.
:)