Herkese Merhaba
Elif Şafak'ın kitapları arasında okuduğum ve en beğendiğim kitabıydı. Kitap ta aşkın her türlüsü işlenmiş. Hem ilahi aşk hem beşeri aşk konu edinmiş.
Mevlana'nın Şems olan ilgisi bana biraz abartılı bir şekilde anlatılmış gibi geldi.
Öte yandan Şems'in ilahi aşkı iste çok güzel anlatılmış.
Dil ise Elif Şafak'ın diğer kitaplarına göre akıcı.
Yazarın eline emeğine sağlık