@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Nereden bileceksin. Fesleğen köklerinin, Hercai bulutlardan bıkıp usandığını. Ansızın kayıveren yıldızların ardında, Vuslatı bekleyen bir kalbin yandığını. Nereden bileceksin. Nurullah Genç
Reklam
Bu dünya bir yeldir ve savurur önüne kattığı her şeyi. Bu dünya bir faniliktir ve kaybeder ardına düşen herkesi.
Yaşıyoruz yaşamasına, ama canlı kaldığımızı söylemek kolay değil. İsmet Özel
Türkiye en güzel nasibimizdir.
Dünyayı doğru tanıyalım, her olayı gerçekliğiyle idrak edelim. Dünyayı doğru tanımadan ona nizam vermeye çalışmak, kabuğu kurumayan yarayı açmak gibidir. Merhametli bir tabip titizliğiyle hareket edelim, bir yaradan kurşun çıkarır gibi hassas ve nazik olalım..
Reklam