@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Türkiye en güzel nasibimizdir.
Reklam
Dünyayı doğru tanıyalım, her olayı gerçekliğiyle idrak edelim. Dünyayı doğru tanımadan ona nizam vermeye çalışmak, kabuğu kurumayan yarayı açmak gibidir. Merhametli bir tabip titizliğiyle hareket edelim, bir yaradan kurşun çıkarır gibi hassas ve nazik olalım..
Allah, tek bir renkten ziyade çeşit sevmiştir. Ona giden yolların sayısının, insanların nefesleri adedince olması da hiç şüphesiz bundandır..
Dünya artık hiç iyi değil, ben de iyi değilim Yağmurlar eskisi gibi temizlemiyor sokakları Her şeyin aslını alıp da çoktan gitmiş eskiler Bırakmışlar bizi yapmacık olanla baş başa..