@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Hayatımız boyunca, birçok şeyden mahrum kalacağız. Birçok arzumuza ulaşamayacağız ve birçok hayalimiz gerçekleşmeyecek. Fakat geldiğimiz noktada, seni sen yapan şeylerin, aslında bu mahrumiyetler olduğunu anlıyorsun. "İnsan eklenerek değil, yontularak ilerliyor."
Reklam
İnsan insanı karanlığından tanır. Çünkü aydınlık göz kamaştırıcıdır.
giden gittiği ile kalmaz, senden hep eksiltir. dışarıya söyleyemediğin ne varsa, içinde konuşmaya devam eder. zaman hiç bir şeyi düzeltmez, seni parçalara böler ve dağıtır. tutunduğunu zannederken, düştüğünü unutursun. bir kalbin kalır geride, onu da hafızan çürütür.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
30 günde okudu
·
2023 11. kitabı
Ayşe Şasa
8.9/10 · 3.035 okunma
En çok masumlar kendini kirli hissediyor, kirliler kendini hiç kirlenmiş hissetmiyor. Kirlenmek, temiz olana mahsustur çünkü.