@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.. Şükrü Erbaş
Reklam
Sahibi olmadığımız nesneleri öfkelensek de kırmak cesaret ister. Oysa sevdiğimiz insanları kırmak çok kolaydır. Çünkü onları sahibi olduğumuz bir nesne zannederiz.
Her olanda bir hayır var hayata gönül gözüyle bakanlar için.. Hayatın, özünde bir hayır olduğunu bilenler için. Gökhan Özcan
Bazı şeyleri anlamamaya yemin etmiş gibi yaşıyoruz.
İnsan bir şey değildir, hatalarının girdabında boğulmaktan başka.