@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Nezaket, bahar mevsimi gibidir. Dokunduğu her kalpte çiçekler açtırır. Kalpleri yumuşatır, insanları güzelleştirir. İnsan, kalbini iyileştirirse içinde yer aldığı toplumu iyileştirebilir. Nezaket, kalbin bir süsü olarak devreye girer ve insana yeni bir yol açar.
Reklam
İnanıyorlar ama iman başka bir şey.
Yerinden edilmiş bir ağacın dünyaya tutunmak için kök salacağı bir zemine ihtiyacı var. "Yaşıyorum, öyleyse umut ediyorum."
Bedeli her zaman inananlar öder; çünkü yalnız inananlardır, razı olanlar.
Ümidin tükenmesi için büyük hadiseler gerekiyor. Tekrar yeşermesi içinse, küçücük hadiseler bile yetiyor. İnsan daima tutunmak istiyor çünkü, boşlukta kalamaz.