@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Yerinden edilmiş bir ağacın dünyaya tutunmak için kök salacağı bir zemine ihtiyacı var. "Yaşıyorum, öyleyse umut ediyorum."
Reklam
Bedeli her zaman inananlar öder; çünkü yalnız inananlardır, razı olanlar.
Ümidin tükenmesi için büyük hadiseler gerekiyor. Tekrar yeşermesi içinse, küçücük hadiseler bile yetiyor. İnsan daima tutunmak istiyor çünkü, boşlukta kalamaz.
İnsan bazen ayağına takılacak taşı içinde taşıyor.
Bizi biz yapan kazandıklarımızdan çok kaybettiklerimizdir.
Reklam