@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Her şey müthiş hızda mahvoluyor. Dünya, hayat, insan. Bu değersizleşmek değil, bu yıkım. Aynı anda bu kadar hızlı kirlenebilen başka bir şey yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acının bütün eşiklerinden geçtik.
İnsan bir şeyi unutmaya çalıştıkça onu hafızasına kazıyor..
Olmuş olan, olacak olanlar arasında en hayırlı olandır. Muhyiddin İbn Arabi