@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
insan ölür, sen âhları hatırla.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı.
İnsan, insanla konuşmaz zaten.. İnsan insana susar.
Zemin ayağımızdan kayıyor ve en ihtiyaç duyduğumuz duygu güvenken güvensiz bir iklimin içerisinde buluyoruz kendimizi. “yalnızlığın ve kimsesizliğin dehşeti” diyor Bediüzzaman buna. işte tam o iklimde bize Allah tarafından uzatılmış bir ip var.
Bu duyguları yapayalnız yaşamak, çocuk yüreğime ağır geldi. Cahit Zarifoğlu