@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
İnsan, insanla konuşmaz zaten.. İnsan insana susar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zemin ayağımızdan kayıyor ve en ihtiyaç duyduğumuz duygu güvenken güvensiz bir iklimin içerisinde buluyoruz kendimizi. “yalnızlığın ve kimsesizliğin dehşeti” diyor Bediüzzaman buna. işte tam o iklimde bize Allah tarafından uzatılmış bir ip var.
Bu duyguları yapayalnız yaşamak, çocuk yüreğime ağır geldi. Cahit Zarifoğlu
Bir çiçeğin varlığına da gülümsenebileceğini hissetmeden tamamlanıyor hikaye.. yüzünü döndüğün yön ardında bıraktığın bir şeyleri incitiyor da olabilir üstelik.