rumeysa

rumeysa
@rumey03
•kendime çok neşeli biriyimdir
Kaçıyorum iyi olmanın yetmediği o yerlerden
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rüzgar kanatlı atlılar gibi geçti hayat!
Duygular
Bazen durup düşünüyorum. İnsan neden kitap okur? Sanırım cevap basit. Arkadaşlık, aşk veya macera. İnsan her zaman bir şeylere çekiliyor. Hayatımdaki boşlukları kitaplar ile doldurmaya çalışıyorum. Sanırım herkesin kitabı bitti diye üzüldüğü olmuştur. Kendi hayatımda bulamadığım o anıları kitap okuyarak zihnimde ve kalbimde yaşıyorum. Hatta kitabım bitti diye ağladığım bile oldu. Sanırım bundan geliyor okuma hevesimiz. Biz eksiklerimizi eserler ile tamamlamaya çalışıyoruz 🖤
Düşünce
Hoş geldin 20 yaşım :))
Kitap alayım diyordum kii 80-90 TL'leri görünce kalbime bir sızı girdi :((
1000Kitap