Bazen durup düşünüyorum. İnsan neden kitap okur? Sanırım cevap basit. Arkadaşlık, aşk veya macera. İnsan her zaman bir şeylere çekiliyor. Hayatımdaki boşlukları kitaplar ile doldurmaya çalışıyorum. Sanırım herkesin kitabı bitti diye üzüldüğü olmuştur. Kendi hayatımda bulamadığım o anıları kitap okuyarak zihnimde ve kalbimde yaşıyorum. Hatta kitabım bitti diye ağladığım bile oldu. Sanırım bundan geliyor okuma hevesimiz. Biz eksiklerimizi eserler ile tamamlamaya çalışıyoruz 🖤