Her yerim ağrıyordu, tamamen bitmiş durumdaydım.
Acıdan ve saçmalıklardan tamamen bıkmıştım.
İçine doğduğum hayatı istemiyordum.
Bu aileyi istemiyordum.
Bu kasabayı ya da içindeki insanlar istemiyordum.
Bunların hiçbirini istemiyordum.
"Ben hoş biri değilim Theo. İnsanlar benden hoşlanmaz. Gerçekten." Parmağımı kaldırıp gözlerimi kocaman açtım gevezelik ederek iyi adam olmaya soyunmasının zamanı olmadığını ifade ettim. "İnsanlar zeki ya da başarılı olduğum için bana saygı duyar. Ama benden hoşlanmazlar."