Anne bak ben kime yazılmış bir mektubum? Böyle derine derine saklanıp kalmış. Dünya yerinde bir uykuya yatırılmış hiç uyumamış. Kışlarda zor hatırası, yazlarda tahammül yorgunu. Anne benim gönlümün kimyası ne bu böyle ?
başka "birine" ve ya "şeye" ihtiyaç duymamaktır. bunu başarınca stabil kalır ve mutsuz olmazsınız. bakın mutlu olursunuz demiyorum.
"mutlu olmaya çalışmak" bir çok kavram gibi yanlış hissedilen ve başka duygularla karıştırılan, yanlış öğrenilmiş kavramlardan...
bir çok kişi mutlu derken, "huzurlu" olmayı tarif ediyor fakat farkında değil.