"Bazıları insan hayatının önemli olduğunu sanıyorlardı...ne laf ya! Devlet bir sobadır ve yakıtı da yalnız insandır.Yakılacak insan olmazsa soba söner.Sönen, yanmayan sobanın da hiçbir zararı yoktur.Ama öte yandan bu insanlar da devlet olmadan yaşayamazlar:sobayı tutuşturan, yakan onlardır. Sobayı yanar tutmakla görevli olanlar da ona yakıt temin etmelidirler."