Konu her ne kadar çok güzel olsada bir noktadan sonra yazarın anlatımı ve konuya yaklaşım biçiminden dolayı sarmamaya başladı. Tavsiye edebileceğimi sanmıyorum
Kitab çok ince, filmi izlediğim ve çok beğendim için kitabını da okumalıyım dedim. Çok güzel bir kitap okumanızı tavsiye ederim. Bana film mi yoksa kiyap mı diye sormayın lütfen :)
Kitap oldukça yaratıcı bi perspektiften bakmis olup beni düşündüren bir kitap oldu. Kitap da ölmüş olan insanların cehennem olarak nitelendirilen, sonsuz (aslında sonsuz değil kitabı okuyanlar beni anlayacaktır) bir kütüphanede, kendi hayatlarını yazan kitabı bulana kadar bu cehennem denen yerden çıkamıyorlar. Bunu konu alıyor.