Kitap hakkında tek diyeceğim şudur ki: Bu kitabı ömür boyu başucumdan ayırmayıp tekrar tekrar açmak, meydanlarda bağıra bağıra okumak, herkese okutmak istiyorum!
her şeye rağmen alt metin ümmî ve alâk
ne zaman uyusa bir peygamber zamanın üzerini açıyor insan
suyu gözetleyen meleklerden özür dilemek istiyorum şu an
uçaklar kuşları bombalıyor özür dilemek istiyorum