Psk.

Psk.
@rupayiz
" Az şey görürüz doğada bizim olan"
Reklam
Acı, insan yaşamının kaçınılmazlarından biridir. Acının kaçınılmaz olduğu bir dünyada, acı çekmekten daha önemli olabilecek tek şey acı çekmeye değer bir yaşam öyküsü oluşturabilmektir. M.Zihni Sungur
Kendim oldum yeniden. Yarım kalmış bir şey yok. Beyaz bir mum gibiyim, Hiçbir şeye bağlı değilim.
"Birazcık kaygısızlık beni dünyanın en mutlu insanı yapabilirdi." Sylvia Plath
Olmak istediğim her şeyi olmam, yaşamak istediğim hayatları yaşamam mümkün değil. İstememin nedeni ne peki? Hayatımda, olası bütün zihinsel ve fiziksel deneyimlerin her bir rengini, tonunu ve her çeşidini yaşamak istiyorum.
Reklam