Psk.

Psk.
@rupayiz
"Yaşamı ciddiye alan herkes ara sıra yalnız kalmak ister. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Eğer gerçeklik diye bir şey olmasaydı ben de tam anlamıyla iyi olurdum."
Bir taşı sevebilirim, Govinda, bir ağacı da, bir kabuk parçasını da sevebilirim. Bunlar çeşitli nesnelerdir, nesneler de sevilebilir. Ne var ki, sözcüklerin renkleri yok, kenarları köşeleri yoktur, bir kokudan, bir tattan yoksunlar. Senin huzura kavuşmanı engelleyen budur belki, o pek çok sözdür belki..
"Dünya, sadece bir düştür, konuşan bedenin bir düşü. Zira, bilen özne yoktur.''
"Nefreti bilmemek sevgiyi de bilmemektir."