Psk.

Psk.
@rupayiz
"Doğadan, insanlardan, hatta benden yükselen seslerin tümü birbirine karışıyor; çılgınca bir gürültü oluşturuyordu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğduğum ya da doğmadığım, yaşadığım ya da yaşamadığım, öldüğüm ya da ölmekte olduğum hiç önemli değil, şimdiye kadar nasıl yapmışsam öyle sürdüreceğim, kim olduğumu, ne yaptığımı, varlığımı sürdürüp sürdürmediğimi hiç ama hiç umursamadan...
"Yeterince beklemiş olan biri beklemeyi sürdürebilir sonsuza kadar."
"Kayboldum. Söyleyecek tek bir sözüm yok."
"Ölürken izlemeyeceğim kendimi, her şeyi bozabilir bu. Kendimi yaşarken izledim mi? Yakındım mı hiç? "