Psk.

Psk.
@rupayiz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Ne üzerine yazmıştınız? +Ümitsizlik üzerine bir kitap. - Yirmi beş yaşında ümitsiz miydiniz? + Evet öyle, yirmi beş yaşında...
"Her şey için çok geçti artık."
"Yeniden gün ışığına, sevmek için can attığım tarlalara, kar taneleri kadar ak ve hafif, küçük bulutların gezdiği gökyüzüne, belki de kendi yanlışlarım, gururum ve kafasızlığım yüzünden bir türlü üstesinden gelemediğim yaşama çeviriyorum bakışlarımı..."
"Ertelenmiş umutların arasında ne kadar dayanabiliyorsa insan ben de o kadar dayandım."