Psk.

Psk.
@rupayiz
"Doğmuş olmamızın bedelini önce yaşamla sonra da ölümle ödüyoruz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçekler ne kadar ertelenirse, onları kabullenmek de o kadar güçleşiyor."
"Yine gün hiçbirşey getirmedi Karanlık bir geç gibi geçti."
"Olmak istediğim kişiye nasıl dönüşebilirim?" sorusuna yanıt arıyorum.
"Akrep ile yelkovan arasına sıkışmış bir ömür işte hayat dediğin...yaşamak için geç ölmek için erken."