iki seriyide bir kaç sene önce okudum, o yüzden çok hatırlamıyorum fakat Kargalar Meclisinden o kadar spoi yiyeceğinizi sanmıyorum. Gölge ve kemik serisini çok beğenememiştim o yüzden yarım bıraktım. Evreni sevmek istiyorsanız Kargalar Meclisi ile başlamanızı tavsiye ederim, ben bayıldım. Yinede sizin kararınız fakat eğer Gölge ve Kemik serisine başlayıp beğenmezseniz Kargalar Meclisine bir şans vermenizi kessinlikle tavsiye ederim