Hayatta daha neye ihtiyacı olur bir insanın, aslında bilmiyorum… Bana yük gibi gelmeye başlayan, kalabalık, yorucu bir ilişkinin ardından; bu azlık güzel… Ev böyle boş ve sadeyken ne kadar ferahlatıcı ne kadar da rahat… Boş alanlar lazım bu hayatta… Nefes alacak alanlar… Özgürleşecek anlar… Kendinden dahi özgürleşeceğin alanlar…