rvy

-xuruca - ne var - ağlamak kötü bir şey mi ? - Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir . Neden sordun ? - Bilmiyorum . Bir türlü alışamadım . sanki yüreğim boş bir kafes ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- 40 gün sonra geçecek mi ? - hayır alışacaksın ...
- Çok canın acıyacak zeze - zaten çok acıyor .

rvy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2020 10. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma
《《 Kalbinizi yumuşatın ama iradeniz sert olsun.. .. ČŽ..