7/10 luk bir kitaptı serinin ilk kitabı olduğu için her olay gereksiz ayrıntıyla anlatılmış ikinci yarıdan sonra sarmaya başladı az daha 2. ve 3. Kitapları iade edip yarım bırakıcaktım. Ama işin rengi gittikçe değişti. Spoi vermeden anlatayım kızımız ilk başta güçsüz ve kalbi hop orda hop burda bi kız ki ben nefret ederim o yüzden ilk başlar zoraki gitti ama sonlara doğru yazar iyi ters köşe yaptı ve 2 gün içinde serinin iki kitabını da bitirmek zorunda kaldım