Kimseye demeden,
kimseye değmeden,
kimseden olmadan,
kimseden ummadan,
kimsenin saçına ak olmadan,
sırtına yük olmadan,
kalbine iz bırakmadan,
Sıyrılıp gitmek lazım şu hayattan.."
kaçırmışım uzağı dalmışım yakınlığa
oysa bir dalın tezeliğiymiş görünen yol
ve parıldamış göğün suskun gözleri
vurmuş düşünceme kilitleri
bulutun gözleri gibi titretirmiş yüreğimi
ne ben görebilmişim
ne de kelimeler anlatabilmiş kendini