şevval

"Kendi kendimi yiyip bitiriyorum, ne yaptığımın farkında değilim... Dün, evvelsi gün, her daim işkence ediyorum kendime... Bir iyileşeyim... Kendime eziyet etmeyi bırakacağım... Peki ya hiç iyileşmezsem? Tanrım! Nasıl da bezdim bunlardan!.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bazen yüreğimin ta derinlerine zehir gibi acı veren bir düşünce saplanıyordu: Aradan on, yirmi, hatta kırk yıl geçse bile yaşamımın bu en iğrenç, en gülünç, en korkunç dakikalarını nefretle, iğrenerek anımsayacaktım.

şevval

, bir kitap okudu
10/10
·140 syf.·
35 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
şu anki çektiğim acının suçlusu benim ve biliyorum ki ben var oldukça bu acının asla geçmeyeceğini.. artık farkındayım her gün az az öldüğümün, tükendiğimin...
Çünkü insan ahmak bir yaratıktır, son derece ahmak! Daha doğrusu ahmak değil de nankördür; eşine rastlanmayacak derecede nankördür.