Bu vakte kadar okuduğum yahut okumakta olduğum bütün kitaplarda erkekler kadınlara aşkını tasvir ederken güzelliklerinden bahsediyor. Dış görünüşü güzel bir kadın gördükleri an aşık oluyorlar. Gerçekten tanıdıktan sonra seven neredeyse hiçbir karakter yok. Bunun gerçekleri barındırması ne acı...