Sümeyye

Sümeyye
@s_ckn
Dört büyük roman, üstüne iki şişe şiir içmişiz.
Dilimde binlerce yemin sıraya dizilip, hiç kimse kimseyi gerçekten sevmez diye diye beni inandırdı sonunda.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölen çoğu kadına baktım hepsi birbirinden güzel. Hayatlarını karartan itler ise ya eli silahlı ya cebi paralı herbokologlar.
Nerden baksan tutarsızlık.
Dengesizlik, gerçek duygusunun ve gerçeğin tek kapısıdır. Dengeyle hiçbir yere varılmaz. Ancak düşmeyi bilenler köprüden, karşıya yüzülerekte geçilebileceğini öğrenir. Belki cennete, belki ipin gerildiği karşı tarafa varılır. Dengenin sonucunda, kabul ediyorum. Ama düşmemek için verilmiş mücadelelerin acısı ve tedirginliğiyle...
"Hayatı yok etmenin zamanı asla gelmez, çünkü bir saat sonra yaşayacaklarını bilemeyecek kadar insansındır..."