S. İpek

S. İpek
@s_ipek13
Binlerce kelime, onlarca hikâye var boğazımda düğümlenmiş. Susuyorum konuşmam gereken yerlerde; dilimi tutamıyorum ne zaman susmam gerekse. Anlatacak çok şeyim olsa da, emin değilim anlaşılmak istediğimden..
Acının arındırıcı olduğu unutulur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana acıyla ilişkini söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim! Ernst Jünger

S. İpek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2025 13. kitabı
Annie Ernaux
8.3/10 · 3.905 okunma

S. İpek

, şu anda okuyor
%56 (150/267 syf.)
Cuma Bozkurt
9.1/10 · 77 okunma
"Çelişkinin akıl almaz bir şey olduğunu ileri sürmek hatadır zira onun gerçek varoluşu bir canlının acısında yatar." Hegel
Sayfa 9·Kitabı okudu