Simay..

Simay..
@s_sisyphe
Soy el que es nadie.. Soy eco, olvido, nada..
SS..
Her şey söylenmiş, hiçbir şey söylenmemiş olsa bile..
Alıntı
Reklam
SS..
Hiç yaşanmamış şeyler gibi güzeldi. Hayatın eşiğinde, düşüncenin eşiğinde son bir defa gördüğümüz şeyler gibi güzeldi.. - A. H. Tanpınar Ínsanı büyüleyen aşktır ama ilk bakışta değil, son bakışta aşk. Onu kendine çeken, büyülenme anıyla örtüşen bir ebedi elvedadır.. - W. Benjamin
Alıntı
Ma..
Varlığı ve anlamı doğuran "boşluk"..
Gece. Hiç ses yok. Yalnız kükremesi boşluğun ve saydam belirsiz ayın ışığı hâlâ bir biçim almadan duran ve o kadını inciten..
Şiir
Onlar yani bizler..
Hiçbir şeyleriyle onlar, her şeyimizle bizler..
Reklam