Bir serinin daha sonuna geldik.
Mutluluğu en çok hakeden çiftimiz sizsiniz bence :)
Ikinizde öyle şeyler yaşadınız ki yeri geldi kahkaha attım yeri geldi hüngür hüngür ağladım.
Yazar hanıma gelince yiaw bu melânkoli???
Gözünü seveyim son seri belki biraz güzel geçer unutulur geçmiş acı hafifler dedik ama son satırına kadar beni öyle hüzünlenirdin ki anlatamam. Hele asrının alzheimer olma düşüncesi gözümünden iki yaş akıttı.
Neyse sizi hiç unutmuycam benim tatlı çiftlerim:)
Tabi cenkide unutmak yok:) ve patiyi:) ve kitaptaki herkesi:)
Watpat severlere tavsiye ediyorum :))
Bu arada en sevdiğim kitap sensin çürük vişne:))
Bu arada ilham perilerimi hiç sevmiyorum Incelememi okumayın tamamen okurluk için:))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Onu kırmış olmalı yaşamından birisi.
Dinledikçe susması, dinledikçe susması..
Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi, heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.
Brn eski şeyleri seviyordum.
Eski kitapları, eski kıyafetleri, eski müzikleri ve eski hayatları.
Onunla 60'lı yıllarda yaşamayı çok isterdim.orayada çok yakışırdı..