Mesela bugün bir film bir film izledim, Ahlat Ağacı. Uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi, 3 saat olmasına rağmen çok içime dokunan sahneleri oldu. Zaten yönetmen Nuri Bilge Ceylan olunca kötü bir şey beklemek saçma olurdu. Eğer bunu okuyorsanız kesinlikle izlemenizi öneririm.