Beni yıllarca büyüten annem, hakkımda hiçbir şey bilmiyor; yıllarca kardeşlerimden en sevdiğim olduğunu bile gizlemediğim abim de hiçbir şey bilmiyor; lise 2 den beri en yakın arkadaşım dediğim arkadaşlarım, onlar da beni tanımıyor; her şeyimi anlattığımı sandığım fakat hiç görüşmediğim arkadaşım, oldukça bilgi sahibi fakat o da yetersiz; ve inanır mısınız ben bile kendim hakkında çok şey bilmiyorum. Bu yüzden yazdıklarımı gereksiz veya boş olarak görenler, haklısınız. Kafamın içinde bunları yazmamı söyleyen biri var ve her şeyi yazamadığım için bana kızıyor.