Yas sevmenin bedelidir, yas tutmasaydık sevemezdik, sevmeseydik yas tutamazdık. Güz nasıl yazı izliyorsa, yas da sevgiyi izler. Yas tutan pek çok insan kendi kendisine iyileşir, bir süre şaşkınlık vadisinde yolunu kaybetse, kederden öleyazsa dahi hayat kendi yolunu bulur. Zira yas duygusal bir hal değil, duygusal bir süreçtir, yaşanan acıyı sindirdiğimiz ve her şeyi yerli yerine oturttuğumuz bir süreç...