BeN inanıyorum ki;
Bu kadar hadsiz..
Bu kadar kendini bilmez..
Bu kadar vicdandan yoksun insanlar arasında.
Merhametini koruyanlar..
Ne olursa olsun doğru yolundan ayrılmayanlar, kalbinde kötülük bulunmayanlar.
Ben onlar gibi olamam' diyerek yalnız kalanlar ve tüm zorluklara rağmen "sabır benden, hayırlar senden Allah'ım" diyerek ayakta kalanlar,.
Bir gün mutlaka ama bir gün mutlaka kazanacaklar...