Hayatım sad edit(umarım).
Seni gördüm mü görmedim mi, doğru dürüst anlayamadan kalkıp geri gideceksin. Be­nim için tahammül edilmez bir devir daha başlayacak. Üstelik o devir kim bilir ne kadar uzun sürecek. Hayatmızın hiç düşünmeden feda edebileceğimiz seneleri o kadar çok mu? Ömrümüzü hep böyle birbirimizden uzak mı geçireceğiz? Sen belki yine bu kadere boyun eğmenin de güzel bir şey olduğunu söyleyeceksin. Ne lüzum var bu türlü avunmala­ra. Bir arada olsak daha iyi değil mi?
1000Kitap