Emine Ş.

Emine Ş.
Nietzche' nin Zerdüştün başına yazdığı söz, bence bütün felsefe metinleri için geçerli. "Herkes ve hiç kimse için"... bu da şu demek; anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir ama işte hiç kimse o durumda değil !
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hangi taş ezdi seni, tadın böyle güzelleşmiş."
" Yerini vaktinde terk etmeyi bilmek gerçek olgunluktur; sadece acizler kalmakta ısrar eder." Victor HUGO
" Yara aynı yara, dil aynı dil, biz neden bu kadar yalnızız? " Şükrü Erbaş
"Cehennem acı çektiğimiz yer değil, acı çektiğimizi kimsenin bilmediği yerdir. " Hallac-ı Mansur