Emine Ş.

Emine Ş.
Nietzche' nin Zerdüştün başına yazdığı söz, bence bütün felsefe metinleri için geçerli. "Herkes ve hiç kimse için"... bu da şu demek; anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir ama işte hiç kimse o durumda değil !
Dışarı çıkamıyorsun, içeri gir🕊️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Corona günlerinde... Oldukça tanıdık geldi...
"Mutluluğunun eksikliğini dünyevi engele bağlayan mesut insan! Kederinin, viran olan kalbinde, sarsılan beyninde olduğunu hissetmiyorsun! Yeryüzünün bütün kralları bile bir araya gelse sana yardım edemez."
"Hangi taş ezdi seni, tadın böyle güzelleşmiş."