sade_okur

sade_okur
@sade_okur
Doğa, zevklerimizi kınıyor olsaydı, bizde bu zevkleri uyandırmazdı. Marquis de Sade
Gençlik
Üstün değildi, çünkü gençti. Mükemmel değildi, çünkü gençti. Şehvetliydi, çünkü gençti. Eti kızışıyordu, çünkü gençti. Yıkıcıydı, çünkü gençti.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yeniyetme şehvet alışılmamış bir ışıltıyla parlıyordu
İşin kötüsü, siktirip gidecek bir tek yer yok
Üstü etle kaplı diğer gövdeler arasında bir gövdeydi çünkü, başka bir şey değil... ama aynı zamanda da vardı... her şeyin dışındaymış gibi, acımasızcasına vardı... Hiçbir şey yapılamazdı. Onu yok saymak, ihmal etmek, silmek mümkün değildi, bu aceleci kalabalığın içindeydi ve vardı...
daha ilk görüşmemizde merakımı uyandırdı