Şimdi agalar biz okul çıkışı otobüse biniyoruz otobüsle evimize gidiyoruz belediye otobüsü ... sonra bugün de işte Otobüs geldi İçerisi tıklım tıklım Tabii Biz öğrenciler de bayağı bir 50-60 kişi varızdır herhalde ondan sonra bindik binerken Herkes birbirini itti Ondan sonra işte inmek ayrı bir zorluktu Bir de sanırım biri birinin üstüne düştü de kim olduğunu bilmiyorum ama öyle bir üstümden kalk sesi ve gülüşmeler kulağıma geldi ...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaralasrdaki sedef yaşamak istiyordu ama kimse onu yaşatmak için uğraşmıyordu adanakebaphd ise ölmek istiyordu ama herkes onu yastatmak için uğraşıyordu
...
Bütün Hayatım gemiden denize düşmüş bir insan gibi aslında yüzme biliyorum ama düşmenin şoku ve etkisiyle bilidiğim yüzme eylemini yapamıyorum işte böyle...