ç i s e m

ç i s e m
@sadece_kitap_okur
"That night was our hope and miracle. That night was blue"
Karantina Serisi(kitabı) hakkında görüşlerim
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Okurken sonunu merak ettiğim bir kitaptı Karantina. Sabahlara kadar okuduğum oldu. Bir kaç kere daha okurum dediğim bir kitaptı (seriydi). Ama tek bir sorun vardı, çok küfürlüydü. Okurken küfürlere geldiğimde kendi kendime sansürlüyordum o küfürleri. Ama olsundu çok eğlenceliydi Beyza Alkoç
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202124,1bin okunma