Eksiklikleri vardı ama hiç takılmayacağım harika bir final kitabı olmuş. Santiago'nun başına gelenler çok üzücüydü ama sevgiyle iyileşmesini okumak hepsine değdi çift olarakta aşırı tatlıydılar okurken iç çekmeden duramadım...
Son söz ve genişletilmiş son söz çok güzeldi onlara veda ettiğim için üzgünüm.
“Evet, öyle. Zamanlamanın ideal olmadığını biliyorum. Ama dünyada birlikte bebek sahibi olabileceğim tüm insanlar arasında yine de seni seçerdim. Muhteşem bir anne olacaksın, Win.”